نقطه سر خط

نقطه سر خط
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۳۰ - یا حسین
    یاعلی

فانوس شب

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۳ ق.ظ



...شب هنگام به سوسوی فانوس قدیمی خانه مادربزرگ خیره بودم و در پساپس آن به بعضی از این آدم -به اصطلاح-بزرگها فکر می کردم که چرا اینگونه می اندیشند واینگونه عمل می کنند! از ارتباطات بین آدم ها تعجب می کنم؟! آخر چگونه باید این آدم گاه این قدرپیچیده باشد که نتوانی رفتارهایش را درک کنی ومعنای حرف هایش وکردارش را نتوانی درک کنی...آخر به چه قیمتی وبه چه ارزشی این همه چشم هم چشمی کردن ها واین همه حسادت ها واین همه کینه ها واین همه ظلم ها؟!!

بچه تر از آلانم فکر می کردم که می توانم به خوبی آدم ها را بشناسم وتغییر دهم ومی توانم هرکس را به سوی خودم مجذوب کنم.اما در واقع بدین جا رسیده ام که در قلب خود معترف باشم که آدم موجود پیچیده ای است که ملائکه هم از دست او محبوت مانده اند...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۲
رسول لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی