نقطه سر خط

نقطه سر خط
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۳۰ - یا حسین
    یاعلی

زنگ خطر در کارهای نیک

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ


تشخیص هوای نفس در کارهای خیر، خیلی سخت است... 

مراقب فعالیتها، جلسات،نوشته ها... کلا مراقب کمک و نقش خود! در حرکت توحیدی باشیم که هلاکمان نکند!

چراکه رسول خدا فرمود: شیطان به من گفت: من با گناه بندگان خدا را گمراه میکنم وآنها با توبه من را هلاک میکنند.

ولی من آنها را به با هوای نفسشان هلاک میکنم چرا که با کارهای خیرشان گمان می برند که هدایت یافته اند واستغفار نمی کنند....!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۴
رسول لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی