نقطه سر خط

نقطه سر خط
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۳۰ - یا حسین
    یاعلی

محبوب من

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ق.ظ


خـــ❣ــدایا ...


به هر ڪه دل بستم ، تو دلم را شڪستے ...

عـــــشق هر ڪسے را ڪه به دل گرفتم ؛

تو او را از من گرفتے ...


هر ڪجا خواستم دل مضطرب 

و دردمندم را آرامش دهم و در سایه 

امیدے و به خاطر آرزویے ، 

براے دلم امنیتے به وجود آورم ؛

تو یڪباره همه را بر هم زدے 

و در طوفان هاےوحشت زاے

حوادث رهایم ڪردے تا هیچ 

آرزویےدر دل نپرورم و به 

هیچ چیز امیدے نداشته باشم ؛

و هیچ وقت آرامش و امنیتے 

در دل خود احساس نکنم ...


خـــ❣ـــدایا ...

تو این چنین ڪردے تا به غیر

از تو محبوبے نگیرم ؛

و به جز تو آرزویے نداشته باشم 

و جز تو به چیزے

یا به کسے امید نبندم ...

جز در سایه توڪل به تو ،

آرامش و امنیت احساس نکنم ...


خـــ❣ـــدایا ...

تو را بر همه این نعمت ها شڪر مے کنم...

دست نــوشـته بسیار زیباے

" شـهید چــمران


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
رسول لطفی

نظرات  (۱)


عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی