نقطه سر خط

نقطه سر خط
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۳۰ - یا حسین
    یاعلی

کجای دنیا گمت کردم؟

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۳ ب.ظ

خدای من...

نمیدانم گاهی کجای دنیا گم ات میکنم...

 

در هیاهوی بازار

در خستگی هنگام نماز

در وسوسه های نفس ام

نمیدانم ...

اما ، گاهی تو را گم میکنم

 مثل کودکی که در بازار، دستان مهربان

مادرش را رها کرده و به تماشای

عروسکی مشغول است...!

 

بعد میبیند مادرش نیست ...

و هیچ عروسکی او را خوشحال

نمی کند...!

 

به کودکی ام بنگر...

هرچند خودم تو را گم میکنم

اما تو پیدایم کن ..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۸
رسول لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی