نقطه سر خط

نقطه سر خط
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۳۰ - یا حسین
    یاعلی

مسیر زندگی

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ب.ظ


🎂🎂🎂

خط زندگی بیست و یکم بهمن امسال را به من هدیه داد تا بیست و یکمین بهار عمرم با تیک تیک های ساعت بگذرد

 و امروز بهانه ای شد برای توقف و نگاهی به آنچه که باید باشم...

...شکر کنم خدایم را که مرا آفرید تا خودش را در من نظاره کند که به آیینه دلم نظر کنم که چه چیزی بازتاب میکند؟ و به کجا نظر دارد؟ 

و سپاس گویم خدایم را که دو گوهر گرانبها به من عطا کرد تا زیر سایه محبتشان رشد کنم و با جلب رضایت آنها رضایت تو را بخرم...

....ای رفیق تا قدر خود را نشناسی و ندانی؛ راهت به سمت بی راهه هاست...که خودش فرمود :« کنت کنزا مخفیا خلقت الخلق لاعرف»

---من گنجینه مخفی بودم خلق را آفریدم تا شناخته شوم---

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
رسول لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی