نقطه سر خط

نقطه سر خط
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۳۰ - یا حسین
    یاعلی

آینده روشن در نگاه راهبردی

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ


🔴🔴 در دیدار فرماندهان سپاه با امام خامنه ای-۱۳۹۵/۶/۲۸ - صورت پذیرفت:


ابتدا فرمانده سپاه صحبت کرد و در جایی از سخنان خود خطاب به حضرت آقا گفت  :

*شما مسئولین را نصیحت میکنید و اینها توجه ندارند و ما نگرانیم که شما نگرانید*


🚩🚩حضرت آقا در بین صحبتهای خود این موضوع را پاسخ دادند و فرمودند:

*من نگرانی ندارم چون آینده را بسیار روشن میبینم*

*و بعد فرمودند:

وقتی حضرت موسی با حواریون از دست فرعونیان به کنار رود نیل رسیدند ،دیدند از یک طرف دشمن دارد حمله میکند و طرف دیگر دریاست لذا شکایت بردند به موسی که ما نگرانیم،موسی گفت خدای من با من است نگران نباشید وسپس دریا شکافت و رد شدند، و بعد آقا فرمودند من الان به شما میگویم خدای من با من است نگران آینده نباشید آینده بسیار روشن است انشاءلله*🚩🚩


همه فرماندهان ضمن انشاءلله گفتن به گریه افتادند.


*اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۹
رسول لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی