نقطه سر خط

نقطه سر خط
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۳۰ - یا حسین
    یاعلی

موسیقی مناجات با او

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ق.ظ

¶ چگونه موسیقی های من بتواند قلب پر اضطراب و دلتنگی مرا سامان ببخشد در حالی که جز یادآوری فراق و افزودن حسرتها چیزی به من نمی افزاید..

هیچ کسی منکر تاثیر آواها و نت بر روح انسانی نیست همه کلام اینجاست راه را اشتباه آمدیم...

در آمال رنج و بلا آرامش بخش من موسیقی نجواهای من با آفریدگار هست تا از دل کوچکم بنالم که دنیا با همه بزرگیش وسعتش را ندارد..راز این تنهایی گشایش باب دعاهاست که مرا با کلام بهترین خلایقش به پرواز در آیم...نه اینکه در تنهایی هایم موسیقی های غمگین هم نشین من باشد و درب غفلت دیگری بر من ببندد و فکر پرواز را از سرم خارج کنم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۴
رسول لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی