نقطه سر خط

نقطه سر خط
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۳۰ - یا حسین
    یاعلی

مصلحت در گفتمان انقلاب

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ب.ظ




در راه صعب ومستصعب حرکت انقلاب که در آن جریان ها وفکرها و ایده های متفاوت جولان دارد وهنری است از در آمیختن باطل ها وحق ها آنچه که در نهایت می ماند حق است واین مبارزه حق وباطل در افکارهاست که قدرت فکر جامعه را بالا برده و تصمیم هایشان است که سرنوشت ها را رقم می زند!

کلید واژه ای در این مسیر همیشه همراه بوده که همه این جریانات را تعدیل می کرده و اصل نظام را راهبر بوده تا مرزهای افکار وشخصیت های خودی وناخودی محک بخورد وآنکه همیشه محل جداع ونزاع است مصلحت نظام است..

این اصلی که بر همه اصول وافکار وجریان ها وایده ها مقدم است وهر عقل سلیمی در هنگام تعارضات وراه های متعددی که پیش می آید تصمیم ساز بوده در نظر گرفتن مصلحت اصل نظام است...

دیشب بار دیگر شورای نگهبان وظیفه سنگین خود را که تعیین صلاحیت های مسئولین نظام برای خدمت کردن به این مردم بوده انجام داد ولیستی که کسانی که احراز صلاحیت شده اند وکسانی که احراز نشده اند نه اثبات بی صلاحیتی آنان را بیان نموده است.

اما برخوردها و واکنش های کسانی که مدعی خدمت به مردم اند می تواند این مرزها را معین کند و نیات وقصدها را به منصه ظهور بکشاند که چه کسی دلسوز نظام وانقلاب است وچه کسی ...!!

امتحانات آخر الزمانی هر دفعه سخت تر و پیچیده تر خواهند بود..مواظب لغزش ایمان مان باشیم...خون هایی که برای اصل نظام ریخته شده را به باد فراموشی نسپریم..چراکه مسئولیم درست انتخاب کنیم که اثرش به چشم خودمان خواهد رفت!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی